0318 52 17 00 | Nu bereikbaar van ma t/m vr van 08:00 tot 17:30 uur

Hieronder vind je antwoorden op enkele veel gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet bij? Bel ons op 0318-521700 of email ons via bouwproducten@hardeman.nl

Bezorging

Wat zijn de bezorgkosten?

Nederland:

Elke bestelling boven de 600 euro wordt gratis bezorgd. Onder de 600 euro (incl. btw) betaal je € 54,45 (incl. btw) transportkosten (heb je slechts iets kleins nodig, dat bijvoorbeeld per post of pakketdienst kan worden verzonden en niet per vrachtwagen vervoerd hoeft te worden, dan wordt dit veelal door de website aangegeven. Je betaalt dan €10,29 pakketkosten).

Bij een bestelling uit onze voorraadproducten kun je kiezen voor bezorging binnen 2 werkdagen. Hiervoor wordt een transporttoeslag van €18.15 (incl. btw) gerekend. Vanwege de snelheid is alleen een iDeal betaling mogelijk. Lees hier de voorwaarden

Als je kiest voor normale bezorging van voorraadproducten, zonder meerprijs, dan leveren wij binnen een werkweek (uitgezonderd bepaalde postcodes in de 'uithoeken' van NL) aan de hand van een geoptimaliseerde transportplanning.

België:

Onze leveringen zijn enkel beschikbaar in Vlaanderen. Bij elke levering worden er transportkosten in rekening gebracht, deze kosten worden bepaald op basis van de postcode van het afleveradres. 

Bekijk hier het bezorgtarief voor België

Leveren jullie ook in het buitenland? / Do you also deliver outside the NL?

Wij leveren via deze website in Nederland en Vlaanderen.

Het bestellen via de webwinkel is voor levering in het buitenland niet mogelijk in verband met de (onbekende) transportkosten.

Wij leveren onze materialen wereldwijd. Voor leveringen in Scandinavië kan u contact opnemen via www.hardeman.dk. Voor werken in IJsland via www.landstolpi.is. Voor alle overige landen kunt u contact opnemen met ons verkoopteam, zij helpen u graag verder. 

Because of unknown transport fees you cannot place an order in our webshop for delivery abroad.

We do deliver our goods worldwide. For deliveries in Scandinavia please contact www.hardeman.dk and for Iceland www.landstolpi.is. For all other countries please contact our salesteam at bouwproducten@hardeman.nl   

Ik heb een (statiegeld) pallet van jullie leeg, wat nu?

Heb je bij je bestelling één of meerdere pallets ontvangen (statiegeld pallets of gewone pallets) en wil je die weer op laten halen? Dat kan.
Vul dit formulier in en wij komen deze z.s.m. ophalen.

Het bedrag van een statiegeldpallet wordt nadat de pallet retour gekomen is verrekend of teruggestort.

Bestellen

Kan ik ook als particulier bij jullie bestellen?

Jazeker, graag zelfs! Iedereen kan bij ons terecht om onze producten te bestellen, zowel via deze website als via telefoon of e-mail.

Ik wil liever niet online bestellen, kan het ook anders?

Jazeker, wij zijn ook via email of telefonisch bereikbaar voor bestellingen, en je kan ook bij ons langskomen.

bouwproducten@hardeman.nl

0318-521700

Wanneer krijg ik mijn factuur?

De factuur ontvang je op de dag van levering.

Levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw bestelling wordt bepaald door het product met de langste levertijd in jouw bestelling. In de winkelwagen en tijdens het bestelproces wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is.

Als je alleen voorraadproducten bestelt en je kiest niet voor levering binnen 2 werkdagen dan wordt je bestelling doorgaans binnen 1 werkweek geleverd. 

Kan mijn bestelling sneller geleverd worden dan de aangegeven levertijd?

De aangegeven levertijd is meestal de snelst mogelijke levertijd. Materiaal wat wij zelf produceren kan in sommige gevallen wat sneller gemaakt worden indien nodig, neem hiervoor contact op met ons verkoopteam. 

Materiaal wat op bestelling verzinkt wordt heeft altijd een levertijd van +/- 2 weken, dit kan helaas niet sneller, door het verzinkingsproces. 

Bereikbaarheid

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00-12:30 en 13:00-17:30

Via Whatsapp van 8:00-12:30 en 13:00-16:30 op hetzelfde vaste nummer 0318-521700

Je kunt ons altijd een e-mail sturen op bouwproducten@hardeman.nl 

Op zaterdagen, zondagen en feestdagen zijn wij gesloten. 

Wat zijn de openingstijden van het afhaalmagazijn?

Van maandag t/m vrijdag van 8.00 t/m 12.30 uur en van 13.00 t/m 17.00 uur ben je van harte welkom in ons afhaalmagazijn.

Aan de Generatorstraat 25 in Veenendaal vind je ons afhaalmagazijn (volg de blauwe borden, je kunt door ons magazijn heen rijden, ook met aanhanger, keren niet nodig).

Website en inloggen

Ik wil mijn email adres wijzigen, kan dat?

Je account is gekoppeld aan je email adres. Als je een ander email adres wilt gebruiken dan moet je hiervoor een nieuw account aanmaken.

Na een eerste bestelling met het nieuwe account wordt de bestelhistorie door ons gekoppeld en vind je ook je oude bestellingen terug in je nieuwe account. 

Kan de factuur naar een ander email adres gestuurd worden?

Wil je alleen de factuur op een ander email adres ontvangen? Bijvoorbeeld om de factuur direct naar jouw administratie of inkoopafdeling te sturen?

Dit kan je instellen in je account onder “mijn adressen”, klik een adres aan onder “adresboek” en vul het email adres in voor de factuur.